slider

Khamis, 17 November 2016

TRIP 16/11/2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua rakan seperjuangan. Hari ini saya nak kongsikan sedikit pengalaman memancing saya bersama kawan-kawan saya pada hari Rabu lepas. Dengan menggunakan bot yang telah siap melalui proses penambahbaikkan yang pernah saya ceritakan sebelum ini. Alhamdulillah kami pulang dengan hasil yang agak lumayan. Di sini saya sertakan beberapa keping gambar hasil tangkapan kami.


Ikan Tenggiri
Ikan GT

Disini juga saya sertakan satu video rakan saya bersusah payah untuk strike ikan GT. Video ini saya kongsikan untuk berkongsi pengalaman dan keseronokan saya bersama anda. Jika anda berminat untuk strike bersama-sama saya jangan segan silu untuk sertai saya mencari lubuk-lubuk yang best.


Strike GT


**Jika anda berminat untuk memancing bersama kami, boleh membuat 
    tempahan bot dengan 'klik disini' atau hubungi kami di talian:

    No Tel (pejabat): 06 - 231 6810
    No Tel (hp): 012 - 284 2236 (En. Firdaus)
    No Tel (hp): 017 - 678 3821 (Pn. Noraini)

**Anda juga boleh mendaftar untuk menjadi ahli Kelab Jiggers dengan 
    'klik disini'.
     - Terdapat pelbagai tawaran dan pakej yang istimewa menanti anda.

Kembali Ke Atas